Introducere Datorii Initiale

Din fereastra “Datorii initiale” se pot introduce datoriile initiale atat pe locatari cat si pe furnizor.Datoriile initiale sunt facturile care sunt in sold ale clientilor sau locatarilor.
Fereastra are 2 sectiuni : “Initializari solduri Locatari/Furnizori” dar si un tabel in care se vad toate datoriile initiale.

2.1 Initializarea soldurilor Locatari/Furnizori

Aceasta operatiune se face dupa ce s-au definit locatarii si furnizorii.

Pentru a adauga o datorie initiala se apasa pe butonul Adauga(1), dupa care se completeaza datele despre Locatar/Furnizor(2), Data emiterii documentului(3), Data scadenta(4) ,Numarul (5), Tipul documentului (6), Suma DB (7) sau Suma CR(8), Tipul clientului (9) , Tipul datoriei (10) sau Utilitatea dupa care se apasa pe butonul Salvare(11).

2.2 Stergerea unei datorii initiale
Pentru a sterge o datorie initiala se pozitioneaza in grid pe linia pe care dorim sa o stergem si apasam pe butonul Stergere(12)

Dupa ce s-au introdus datoriile initiale este necesar un Recalcul Decontari(Centralizatoare/Recalcul->Decontar) pentru a aparea documentele in centralizatoare.